Kızlar ya doğum yapalı 4 gün oldu sütüm iki gündür güzel gelmeye başladı sütüm de biraz sarı gib kızım da gece bir kaç kere emdi ve yumurta sarısı gibi kustu hep ve bu akşamda öyle oldu fazla kusmuyor mu sizce yoksa normal mi kusunca hep emmek istiyor ve hiç uyumuyor ya :/