cLearQueen 4 bucuk aylk kızımın zaten egzamasi var seboreik dermatit kafasinda da var bide konaklari var, vucuduna bioderma atoderm yüzüne bepanthol sensiderm kullanıyorum. Duştan sonra kafasını neyle nemlendireyim prensesimin saci yok gibi
hazaldem cLearQueen zeytinyağı sürüp bi yarım saat bekletin banyo yaptırmadan yağlı kafasını tarayın sık dişli tarakla sonra banyo yaptırın sonra bir daha tarayın ben oğlumun konaklarını öyle temizledim
iki_prens_annesi_ cLearQueen merhabalar bize doktor zeytinyağı dedi her banyodan önce ama ben pek uygulamiyorum onu bioderma şampuanı kullanıyorum iyi geliyor oğluma hem egzama hem konak var yani aslinda konak denemex saç egzaması çünkü yeni doğanda olur konak benimki 25 aylık oldu
Meri-Mel cLearQueen Üstte kalsın tam olarak bilgim yok yanlış bilgi vermek istemiyorum 😔 Geçmiş olsun canım.
quence cLearQueen bizde alerjiye bağlı egzama ve çok fazla konak vardı mustela stelatopia kullandık egzama için inanılmaz iyi geldi, konaklar içinde doktorumun önerisiyle bir çay kaşığı karbonat biraz zeytinyağı biraz su karıştırıp konaklarına sürüp 1 2 saat beklettim ve duştan önce ve sonra taradım ve tek seferde bitti çok çok hafif kalmıştı 2. Yıkamada o da bitti
cLearQueen hazaldem oyle yapiyoruz ama cok cok kuru ya neyle nemlendirdiniz dustan sonra kafa derisini
quence cLearQueen duş rutinimiz şu şekilde öncesinde konak için karbonat zeytinyağı sonrasında duştan çıkar çıkmaz kurulayıp giydirmeden johnsons baby aloeveralı bebek yağı tüm vücuduna sürüyorum 1 saat 2 saat sonra ecowell bebek losyonunu kuruluk kızarıklık olan bölgelere sürüyorum. Her gün de sabah öğlen akşam olacak şekilde mustela sürüyorum
quence cLearQueen doktorumuz kafa derisinde de saçları çok az olduğu için bebek yağını sürebileceğimizi söylemişti o yüzden bebek yağıyla nemlendiriyorum hem konaklarını yumuşatıyor iyice hem egzamalara iyi geliyor
quence cLearQueen ben memnunum şampuan olarakta onu kullanıyorum hatta doktorum ecowell şampuan kullan özel konak şampuanlarına hiç gerek yok demişti şampuan losyon bebek yağı bu rutinde gidiyoruz konaklar 2 yıkamada tamamen bitti egzamalar da rutin bozulursa hafif hafif tekrar başlıyor sonra hemen yine aynı şeyler tekrar ediyorum 2 3 gün içinde geçiyor