aysebb doktor da öyle dedi aslında erkek bebek için bir yaşında 74 cm olmasını bekliyoruz dedi, kilosu biraz düşük ama önemli olan boyunun uzaması ve kan tahlillerinin temiz olması dedi. Kan tahlilleri de güzel çıkmıştı çok şükür🙏 ben de sonrasjnda hiç düşünmemiştim boyuyla alakalı bir şey. Kilosu az diye beslenme yöntemlerimi vs değiştirdim üzerinde düşündüm ama boy meselesi asla aklımda yer etmemişti ta ki bugüne kadar🥲 ben 170 im eşim de 182 yani öyle kısa insanlar değiliz, böyle olunca ben de besleyemiyorum da ondan mı böyle oluyor acaba diye kendi kendimi yedim