hayatyordu Merhaba kızlar 5 gün oldu doğum yapalı kızımın sol gözünde kırmızı bi nokta var neden olmuş olabilir geçer mi yaşayan var mı doktora göstereceğim zaten ama varsa aynı durumu yaşayan anneler yazabilir mi
Ballikizim99 Kırmızı nokta değil ama ince kırmızı çizgi vardı gözünde doğumdan dolayı olur geçer demişti doktor gerçektende geçti..
Esma_nur42 Benimde 42 günlük bebeğim var onun da sol gözünde kızarıklık var bi geçer gibi oluyor sonra geri geliyor ilk çocuğum da da vardı o geçmişti
Esma_nur42 seher178 bilmiyorum ki benim bebegimde göz kapağının üzerindeydi şimdi de hemen hemen geçti