Arkadaşlar bebeğimin göbek bağı düşeli 1 hafta oldu yıkadık. Geçen gün çocuk doktoruna gidince biraz akıntısı var dedi ve gümüş nitrat uyguladı salı günü. Ama 2 gündür göbeğine bez kapatıyorum ve su gibi ıslanıyor renksiz kokusu da yok ama akıntısı var yaşayan var mı?