ikizkom ilk gün cok huysuz oluyolar hele ki ilk çisini yapmaya calıstıgında canı cok yandığı için vs. ama aksama geçiyo biz öğlen 2 de olduk gece 10 gibi hali düzelmişti öncesinde sürekli ağlama krizlerine girdi, 2. Gün hiçbişey olmamıs gibiydi kremini sürerken bile ağlamadı, birde biz 5 gün kadar karton bardak kullandık biliyo musunuz bilmiyorum karton bardağı yarısından kesip ağzımızı koydugumuz yerine bebeğin testislerini de içine alcak sekilde koyup bezini kapatıyorsun bu sayede pipisinde bezine yapısma olmuyor dr. yapın demedi ama yaptım ben yinede korktugumdan, her bez değişiminde karton bardak+kremşerini yeniliyosun, 2 krem verdi biri iyileştirici merhem diğeri anestezili, anestezili olanı ilk 2 gün sürdük ağrı sızı hissetmesin rahat olsun diye, cok sükür bi sıkıntısı yok su an 3 aylıktı bu arada yaptırdıgımda, 16 gün oldu iyiyiz dikisleri anca düsüyor