birannebir Bebeklerde saçı kestirmek kazıtmak işe yarıyormu gercekten kızım 13 aylık biraz sarışın saçları cok seyrekk Sizin bu konuda deneyimleriniz varmı. Herkes kazıt falan diyor tek büyüyünce gür olcagını bilsem hiç düşünmem ama dogru mukii bu kazıtma işi
Belinays_mom birannebir batıl inançtan başka bişey değil yazık etmeyin saçına uzar elbet düşünmeyin derim
Umaysmom78 birannebir tamamen yalan kuzenim çocuğunun saçı yok diye 1 yaşına gelene kadar 3 defa kazıttı hiç bir etki olmadı
NariNariKiminYari birannebir benim kayınpederim berber öyle bir şey yokmuş eşimin saçlarını da 40ı çıkmadan kazımışlar bir işe yaramamış 🫠
defnesmom3 birannebir iki arkadaşım da kesti saçlarını ideal şekilde devam ediyo bir ara niyetlendim ama kıyamadım eşim de kıyamadı araştırdım ama gür cikmasinı saglamiyomus kesmek yerine kaliteli ve yeni saçlar gelir diyo bunu büyüyünce de yaparız hiç dokunmadim o yüzden
birannebir defnesmom3 bende oyle duydum ama herkes kestir kestir dyip duruyodu cok bunalmışdım gercekten bende kıyamıyorum kalsın ozaman ya 🫶😇
defnesmom3 birannebir aynen bence gerek yok ileride az az kesicez yine sadece göz önüne gelen saçlarını azıcık kesiyoruz bunalmasin diye şimdi uzasın diye kesemiyom da kesersem ön saçlar nasıl uzayıp arkaya gitcek diye bazen keselim bebeğim rahat etsin diyom bağlıyom ama arada cekiyo tepeden saçını
likeli birannebir köke etki etmeyen bir işlem saçı gürleştirmez maalesef. Kazıtınca tüm saçlar aynı anda uzadığı için gürleşmiş sanıyor insan ama bir etkisi olmuyor maalesef.