Mom0870 canım ne kadar erken o kadar iyi aslında. Heryerde yenidoğan sünneti övülüyor. Doğum yaptığım hastanede duvarlarda bile afişleri vardı yenidoğan sünnetinin faydaları diye 🤔 biz 16 günlükken sünnet ettirdik. İyiki diyorum 🙏 hücre yenilemesi daha aktif hemencik iyileşiyor. Acı eşiği çok yüksek çok acı hissetmiyorlar. Sürekli uyuyorlar zaten. Elini uzatma yok, hareket etme yok...