selimin_annesi25 3ay 10 günlüğüz rutinimiz yok. Nasıl oluşturacağımı da bilmiyorum. Tecrübelerinizi bekliyorum.
Asyaveannesi04 selimin_annesi25 Ben babybjörn de uyutup yatağına alıyordum, şimdi 3 yaş kendi kendine uyuyor
Hep_oyle_olur_zaten Akşam 7 gibi yatırmaya çalış sabah zaten kendi 7 8 gibi uyanır erken saatte uyanması gelişimi açısından daha iyi. Uyku öncesinde belli rutinler yapabilirsin kitap masaj banyo vs