İki ay önce bakır spiral taktırdım korkudan kayar diye kaç kez kontrole gittim iki gün önce doktor spiral yerinde dedi kanamam vardı normal olur dedi bugün kanama ile birlikte peçeteye uzun ip gibi bir şey geldi. İp yani belli böyle olunca kayma ihtimali artar mı bir de zor çıkarırlar mı bu şekilde çıkartan var mı