akkoyun28 Ben çektirmiştim. Diş doktoru 3-4 saat emzirme dedi ben kendi çocuk doktorumuza sordum çok içine sinmiyorsa bekle ama emzirebilirsin sağıp atma sütünü dedi. Bu konuda çocuk doktorları da emzirin diyor sezaryen ameliyatı olur olmaz nasıl emziriliyorsa diş çekimi gibi basit bir anesteziden sonra da emzirilir diyorlar. Yönlendirmiş olmayım ama siz yine de doktorunuza sorun isterseniz 🌸