Hayırlı akşamlar arkadaşlar birşey sormak istiyorum kızımda yapışıklık vardı çocuk cerrahisi açtı bu kremi verdi 15 gün kullanın dedi fakat günde kaç defa kullanmamız gerektiğini söylemedi sizler nasıl kullandınız bebeklerinizde yardımcı olursanız çok sevinirim 🙏 birde ıslak mendil yerine nasıl temizleme yaptınız kızım bezini dahi değiştirmek istemiyor ilk gün çişini de yapmak istemedi çok zorlanıyorum ne yapacağımı şaşırdım 😔