Kizlar merhaba, bugun 2 aylik kizimin doktor kontrolu vardi. Kizim 37+2 de dogdu karnimda 3 haftalik bir gelisim geriligi vardi acil sezaryene alindim 12 gun yogun bakimda kaldi. Esim 1.86 ben 1.74 boyundayim. Kizim 49 cm dogdu 2. Ayda 52 cm olculdu. Doktor kilodu iyi ama boy olarak kisa dedi cok uzuldum diger kızım dogdugudna 52 cmydi zaten. Sizce bu ne demek oluyor bu durumu yasayan varsa yazabilir mi lutfen uzar mi kizim