Su an 29 gunluk bebeğim bir hafta yoğun bakımda kaldı eve geldiği günden beri gündüz çok kısa ya memede ys kucakta uyuyo ikinci kızım resmen ilk çocuğumla hiç ilgilenemiyorum ac mı diye mama vermek istiyorum 20 cc 30 cc anca içiyor içmek istemiyor bugün dr a gitmiştim kilo alımı da iyi doyuyorda neden 2 saat falan uykusu yok gerçekten zorlanıyorum hep aç gibi aranıyor meme istiyo süt azalınca sinirleniyor ne yapacağımı sasirdim