Kızlar bebeğim bugüne kadar uyuması güzel bazen ben bazen kendisi kalkıyordu ama bugün öğlenden beri asla uyumadı 5 dk uyuyup ağlayarak kalkıyor saat 3 ten beri sürekli emziyorum gazı yok kakasını yapamamıştı öğlen akşam üstü yaptı rahatladı karnı doymadı desem mama da veriyorum istemiyor ne yapcam bilmiyorum uyuduktan 5 dk sonra ağlayarak uyanıyor