metemom_ alyacimm aynı perdenin devamını alın bütünlüğü bozmasın bence ama eğer o tarz bir şey istemiyorsanız katlanır perdeler oluyor onlar da kullanışlı olur
busrasil2019 alyacimm benim de aynı böyle sadece tülün devamını yaptırdım altına da yine aynı şekil güneşlik
JollyBaby alyacimm Üstü cam olmasa belki jaluzi de olabilirdi ama parça parça daha kötü durur sanırım. Diğer arkadaşlar da yazmış ayni perdenin devami daha iyi olur sanki
2_oglanannesi Beyaz tülün devamını yaptırıp altına güneşlik stor yapabilirsiniz. Önceki evim böyleydi ben o köşede fon kullanmamıştım çok hoş görünüyordu
Tavuklupilav 2_oglanannesi benimde böyle tülün devamını yaptırdım. Fon yine aynı sizin ki gibi duruyor ama balkon kapısında tülün devamı var
eyberenimo alyacimm aynı benim salonum balkon kapısına rustik yaptırdım sadece tül astım fotoğraf yükleyebilirsem yapacağım
Ygtoglm-- Ben fon kullanmayı sevmediğim için direk heryeri tül yaptırdım balkon kapısını da. Bence ayrı bişey yaptırmayın direk aynı tülden yaptırın oraya da
cakebabe alyacimm kelebek yaptırabilirsin benim salondaki balkon kapım öyle hem güzel hem kulllanışlı
ikibaloglanannesi alyacimm Benim de balkon kapım böyle. Aynı tülden yaptırdım. Altına da normal güneşlik. Fon da sizinki gibi duruyor Kendi evim olsaydı balkona kelebek model yaptırırdım
rabilay Tülün devamı güzel olabilir tül istemiyorsanı eğer plise perdeler var bu ara çok moda genelde o şekilde kullanılıyor