eses123 Taşındığımda ilk zaman elime ıslak mendil aldım (ıslak mendil kendiliğinden yağlı) ben çok umursamadım sildim. Öylece iz kaldı. Nasıl sildiysem öyle duruyor saçma sapan. Neyle geçiririm bilmiyorum da. Kapı çok sağlam ama onu söyleyebilirim. Temizlik de normal yani. Silme işi detaylı oluyor. Çizgi kısımları mesela. 🌸