Umutegem Iyi aksamlar hanimlar etimesgut devlet hastanesinde sunnet yaptiran var mi memnun kaldiniz mi memnun kaldiysanjz randevu sistemi nasil oluyor
Sinem1419 Merhaba ben randevu aldım bakalım bebeğim 4aylık nasıl olcak hiç bilemiyorum yaptıranlar memnun ama
Cennetkokulum66 Benim eltilerimin üç tane oğulları oldu iki ay önce. Çok memnunlar. Bende 22 günlük bebişimi yaptıracaktım ama bazı sorunlardan dolayı iptal ettik geri. Doktorun kendi numarasını arayıp alıyorsun randevu . Bende var numara
Saydar Cennetkokulum66 merhaba, rica etsem numarayi paylasirmisiniz, bebegimin sünneti icin hocadan randevu alayim bende