9 aylık bebeğim ayakta durmaya calısırken düştü düşerken ben de çığlık attım biranda kucakladım baya sert bir şekilde iyice korktu bence o hareketimden dolayı benden de korktu zor uyudu yüzüme bakınca ağladı benden de mi korktu acaba üzüldüm Unutur mu sabah uyanınca ne yapmalıyım /: