Hazom usenmedimyaptimbirvelet siz bir de kardeşi olunca görün. Biz oğluma küçük diyorduk (4 yaşında), kardeşi doğunca dedik ayy kocaman oldu bu anda abi oldu 🥹 çok güzel duygular, çok şükür verene 🌸
aura_meselesi_bu_sekerim usenmedimyaptimbirvelet gercekten oyle Allah kimseyi kucagi bos birakmasin ❤️ isteyen herkese nasip etsin Rabbim
Meri-Mel usenmedimyaptimbirvelet Yaaaa çok güzel bir anı olmuş bence baya da güzel kutlamışsiniz nice nice mutlu anılarımız , anılarınız olsun bizim kız 27 aylık 3 ay önce idi bizim de🥰♥️
kibritci_kiz usenmedimyaptimbirvelet iyi ki doğmuş iyi ki doğurmuşsun minnoşu 💕 doya doya sağlıklı mutlu bir ömür yaşayın inşallah 🌷
usenmedimyaptimbirvelet kibritci_kiz amiin bebeğim sizde evlatlarınla sağlıklı mutlu bir ömür yaşayın💕
defnevedoruk usenmedimyaptimbirvelet ay hayır ahahajajajans eşimle ben çok zor karar veriyoruz defneye 36. haftada koymuştuk😂
ikibaloglanannesi usenmedimyaptimbirvelet Bir Şubat bebesi daha 2 yaşında🤍 Rabbim hayırlı ömürler versin inşallah iyiki doğmuş💙
NariNariKiminYari usenmedimyaptimbirvelet iyi ki doğmuş minik kuş 🩷 nice mutlu sağlıklı seneleri olsun inşallah 🥳