Merhaba arkadaşlar 2 aylık bebeğim var colex şurup aldım yaz sorunumuz var damla yaramamıştı bu belki iyi gelir diye günde 2 ml verdim 2 gündür ama sanki daha huzursuz oldu az verdiğim için olabilir mi öncekinden daha fazla gaz çıkarıyor ama daha huzursuz günde 2 defa versem daha mı iyi olur lütfen tecrübeli anneler yazarsa çok sevinirim 🙏🏻