Bebeğim 5 ay 11 günlük artık doymuyor sütüm yetmiyor açlıktan uyuyamıyor memeyi çekiyor süt gelmiyor ağlıyor üzülüyorum. Mama aldım içmedi ek gıdaya geçiş yapsam 3 gün tadım derken doyurucu öğünlere geçmek günler sürer. Bir şeyler yedirmek istiyorum kabız olmasından korkuyorum. Tadım yaptırmadan yarın basit bir şeyler yapsam 2 yemek kaşığı kadar yedirsem ne olur ki. Lütfen fikirlerinize ihtiyacım var nasıl doyuracağım