Merhaba arkadaşlar.Kızım 5 aylık bronşit olmuştu.1 hafta cortair ventolin kullandık.Daha sonra doktor koruyucu tedavi olarak flixotide verdi.Normalde reflülü bir bebekti kusması çok fazlaydı fakat bugün çok daha fazla acaba flixotide ağır gelmiş yada ondan kaynaklanmış olabilir mi ?