lovebabyy yenianne112 Hastanede bana 4 saat durabilir dediler ve hiç bir işlem yapmadan verdirdiler. Sarılık için hastaneye yattığımızda hastanenin pompasıyla sağdırmışlardı ve bebeğe hiç bir işlem yapmadan vermişlerdi.
myavocado yenianne112 direkt veriyorum ben oda sıcaklığında iki üç saat bekleyen sütü, ama net bilgim yok bu konuda ılıtmak gerekir mi bilmiyorum yanıltmayım sizi belki yanlış yapıyorumdur
babyilkay Süt ister istemez soğumuş oluyor ben ılıtıp veriyorum kaseye sıcak su dolduruyorum içinde bekletiyorum