Merhaba arkadaşlar bebeğim 22 günlük gazını cıkartıyor kakasınıda yapıyor ama mesela kuru gibi anlamıyorum ıkınıp sıkılıyor bu yüzden uyuyamıyor gazını yeterlimi cıkartamıyor yoksa kabız mı oldu olduysa ne işe yarar zeytinyagı içirip ovaladım makatınıda napıcagımı sasırdım ıkınmaktan uyuyamıyor gaz damlasıda kullanıyoruz napıcam yardımcı olun lütfen