snowwhite171_ Merhabalar bebegim 6 haftalik. Doktor dunku kontrolde 2. Ay asilarini yaptirin 10 gun sonrasinda rotarix yapacagiz dedi. Sizin sureciniz nasildi? Asilariniz ne zaman yapildi, onerileriniz neler
esesgls snowwhite171_ 8 haftalık devlet asılarını olduk, arkadından 2 gun sonra rota yaptık dun yanı doktor yapılır dedi rotayı erken yapalım dedi 3.ay yapacaktık ama bu ara turkıyede bı salgın var dedi yapalım dedi haptı