Bugün doktor kontrolümüz vardi iştahsız hem memeyı hem mamayı reddeden bir bebek 50 günde sadece 600 gram almış doktor kan testi yaptı ve demirin yüksek olduğunu söyledi hatta sen bu bebeğe demir ilacı mı veriyorsun dedi şimdi beni hemotojiye yönlendırdı özel raporlu mama verdi 2 farklı marka ama onlarda içmek istemiyor ne yapacağımızı sasirdim demir yükseklıgınin bi zarari var mı bilen yardımcı olursa çok sevinirim çok moralim bozuldu kafaya çok takıyorum