acemiibirann Merhabalar normal doğum yaptım çok fazla kahverengi lekeler var karnımda 2 ay oldu hala geçmedi kullandığınız önereceğiniz krem var mı? Normal göbeğime dönemedim hala tam toplamadı da
busrasil2019 acemiibirann çok normal ve doğal bir süreç bir şey kullanmaya gerek yok üç beş ayda geçmişti benim ki❤️
myavocado acemiibirann özel bir şey kullanmadım, 4. ayda hafiflemeye başladı geçiyor zamanla. Hamam-kese iyi geliyormuş ama ben yapamadım henüz 😂