Kızlar ben dışardan eve girdiğimde istiyorum ki kapıyı açtığımda temiz ferah benim evime ait olacak olan bir güzel koku gelsin. Bugün yine çıktım içeri girdim kötü kokmuyor yanlış anlaşılmasın, En fazla yaptığım yemeği tahmin ettirebilecek bir yemek kokusu olur ama hem mutfağı havalandırıp hem aspiratör açtığım için o da yoğun değil. Ama işte güzel koku da gelmiyor ne güzel koku geliyor ne kötü koku geliyor hatta bazen ev havasızmış gibi geliyor Orası bu soğuklara rağmen her sabah 1 saat öğleden sonra da 1 saat açmaya çalışıyorum bütün camları. Oda kokusu kullanma taraftarı değil ama kokusuyla bebeğim de var istemiyorum ama biraz ferahlık istiyorum. Yerleri çok fazla silemiyorum acaba ondan mı? Tüyolarınız tavsiyeleriniz var mı? 💆♀️