15 aylık bir kızım var 2600 doğdu ve şu an 8,5 kilo nispeten zayıf minyon bir bebek diyebiliriz. Emme devam ediyor ve çok fazla düşkün memeye.ek gıda normal az arası alıyor. Gecede üç kere falan memeye uyanıyor. Ve sonlandırmak istiyorum. Gecede bire düşürmüştük diş dönemi tekrar çıktı gece emmesi. Bu uyanmaların ne kadarı beslenme ihtiyacı ne kadarı açlık ayırt edemiyorum. Gece meme almazsa tam anlamıyla terör estiriyor. Uyurken kendi kendine uyuyor ama uyku bölününce illa ki meme var mıdır öneriniz tavsiyeniz bu konuyla alakalı