Önerilerinize ihtiyacım var lütfen okuyun.
9 aylık bebeğimi bugün kontrole götürdük. Kilosu biraz düşük dedi doktor 8.300 kg çıktı. Kan sonuçlarında da demiri aşırı düşük, b12 de desen oda aynı. İğne yazdı, iğne vurulacak ve ekstran vitamin de yazdı ama hiç ne yedirmem gerektiğini vs söylemedi çocuğuma ilaç dayadığımı hissediyorum ki öneride bulunsa da yer miydi bilemiyorum.. ek gıda sürecimiz gerçekten zorlu geçiyor bebeğim ağzını kitliyor sadece muzu severek yiyor. Sürekli meme istiyor, kaynanam da süte ümit edip yemiyor memeden kes deyip iyice geriyor beni. Ne yapmam gerekiyor bilmiyorum süreci yaşayanlar bana da fikir verirse çok mutlu olurum 🥺