edos123 10 aylık bebeğim rsv pozitif nasıl geçirdiniz neler yaptınız hastaneye yattınız mı çok korkuyorum 😢
sadecoffeee edos123 şurubunu kullanıyorsanız ek olarak çorbalarına sarımsak ilik suyu koyarak destekleyin emziriyorsanız günde bir tane sarımsak yutun,ayağının altına sarımsak yağı yapın
Silentium34 edos123 Oğlum 4,5 aylık. İki gün önce acile gittik rsv pozitif çıktı. Durumu çok kötü değil diye eve yolladılar. Evde hava verdik burnu açık tutmaya çalıştık. Ama bu sabah hastaneye yatırmak durumunda kaldık. Ciğerlerine inmiş maalesef.
edos123 Silentium34 rabbim kolaylık versin bizde aynı durumdayız hastanede yatıyoruz çok zor😢 sizin de nöbetler haşinde mi geliyor hastalık
Silentium34 edos123 İnşallah tez vakitte iyileşip çıkarlar. 🙏🏻Nefes almakta güçlük yaşamaya başladı evdeyken. Aslında ateşi düşmüştü, öksürük vardı ama çok fazla değildi. Sabaha karşı nefes problemi arttı. Sizde nasıl ilerledi?
gulturkyilmaz edos123 benimde 25 günlük kızım 8gündür hastanede yatıyor malesef ciğerlere inince aldılar