benoyleuygungordum___ Kız çocuğu ne alayım sizce amcası tablet alacakmış altta kalmiyim 😂😂 Bütçe olarak 3 4 bine kadar olur
Mnli benoyleuygungordum___ akıllı saat ya da barbienin rüya evi gerçi sanırım artık rüya evi o bütçeleri çok aştı ama bütün aile toplanıp alırsınız belki 5 yaşında bir kız olsam aklımı kaybederim
sevolin benoyleuygungordum___ elektrik süpürgelerini seviyorlar gerçek pilli ya da şarjli oyuncak süpürgeler var hem eve de katkısı olur hahah :))
210796 bence cocuk icin kim.altda kim ustde pek farki olmuyor😄isine yararli.uzun sure kullana bilecegi birsey olmasindam.yanayim.herzaman
benoyleuygungordum___ aleyna297_ şu oyuncak olandan mi diyorsunuz içinde kaydirak havuz vs oluyor yoksa normal ev mi
forumgurmesi Bence şu ışıklı kaykaylar çok havalı oluyor kaskı ile birlikte alabilirsiniz, yada kaliteli bir paten :)
benoyleuygungordum___ forumgurmesi babası patene sıcak bakmıyor küçükken düştüğü için kaykaya da sıcak bakmaz
forumgurmesi benoyleuygungordum___ kız çocuğuna güzel bir altın bileklik yada küpe de alabilirsiniz:)
Kuzularinanasi benoyleuygungordum___ himm ozmn altin kunye küpe fln olabilir ömurluk hatira olur hem.
benoyleuygungordum___ Nacafa bı arkadaşım dedi aslında ama niyeyse pek sıcak bakmadım niye bilmiyorum ama 😂😂😂😂 Beş yaşında ya sanki saat büyük işi de yigenim küçük gibi hissediyorum 😂😂😂
benoyleuygungordum___ forumgurmesi Aralık ayında küpe aldım ahahahaha Annesi takmadı küçük kaybeder felan diye kunyeyide takmaz büyük ihtimalle saklar ben kullanacağı bişey olsun istiyorum
Nacafa benoyleuygungordum___ yani akıllı saat derken çocuklara özel olanı kast ettim.🫢 Gps takibi yapan görüntülü arama yapılabilen saatler var. Çocuğum 5 yaş ortamasına geldiğinde kesinlikle alacağım bir ürün
Mnli benoyleuygungordum___ çocuk akıllı saatleri var onlar ne kadar oldu acaba tlc bizdeki 4 yaş doğum gününde dedesi hediye almıştı bizim sitede ve okulda nerdeyse bütün çocuklarda var arayabiliyoruz karşılıklı konumunu görüyoruz fotoğraf falan da çekiyor seyahatlerde ya da okulla geziye falan gittiğinde takıyor 5 yaşında şuan benim oğlum da
benoyleuygungordum___ forumgurmesi olur aslında ama şimdi bı yanda tablet bı yanda blok seti baktigim zaman sanki benimki allta kalıyor 😂😂😂😂 Ay tableti alan kardeşim sanki eltimmis gibi hissettim altta kalmiyim diyince 😂😂😂😂😂😂 Mesela şöyle şimdi tablet alıyor ya mesela akıllı saat gözümde eş değer gibi ama işte yaşı küçük saattde olmaz dedim kendimce bisiklet almasam mesela oda eş değer olurdu gibi gibi anlatabildim umarım derdimi 😂😂
forumgurmesi benoyleuygungordum___ sizce 5 yaşındaki çocuğa tablet almak iyi bir şey mi ki kendinizi onunla yarıştırıyorsunuz? Bence akla bile gelmemesi gereken bir hediye. Çocuk tablet bağımlısı olacak.
benoyleuygungordum___ Kuzularinanasi küpe almıştım annesi kaybeder diye takmadı kunyede takmaz saklar o yüzden kullacagi bişey olsun istiyorum