cakdilan-23 Merhaba iyi akşamlar kızlar bebegim dogdugundan beri göz kapagının üstünde iç tarafa doğru olan bölgesinde mor kırmızı arası bir leke var 33 günlük olduk hala geçmedi. Geçer diyorlar ama fikri olan var mı kalıcı olabilir mi ?
Sblsrgnsn cakdilan-23 4.5 ayligiz hala gecmedi ama kuculdu biraz bebegin buyudukce gecer zamanla benimkinin ilk dogdugunda kadinin ustune kadar kirmizilik vardi simdi goz kapagi hizasinda ufaldi yani baya daha kucuk senin bebegin yavas yavas gecer korkma
Tubbb cakdilan-23 1 yaşındayız bizde de var. Doğumda da vardı. Belli belirsiz bir leke ama. Geçmez artık sanırım bizimki
Asyatuba cakdilan-23 benim bebeğimde de vardı normal doğum yaptım bebekte o yüzden olmuş dedi doktoru geçer dedi ama tam hatırlamamakta birlikte 2aydan sonra geçti diye hatırlıyorum ilk ay geçmedi yani bebek kanaldan geçerken olmuş göZün iç bölgesi beyaz kısmındaydı bebeğimin .
cakdilan-23 Asyatuba ben sezeryan oldum onunla ilgisi var mı bilmiyorum ama o leke olan gozu surekli çapaklı doktor damla da verdi geçmedi
Asyatuba cakdilan-23 çapak bütün bebeklerde oluyor gözpınarlarına masaj yaparak geçiyor . Ama lekeyi doğumda kanaldan geçerken olmuş dedi doktor bilemiyorum