ysen benimde 7 gün oldu doğum yapalı aynı hisler bende de var canım ağrı kesici ve antibiyotik kullanıyorum sürekli altımı değiştiriyorum ılık su ile yıkayıp saç kurutma makinesi ile kurutuyorum batikon ile pansuman yapıp bir de kantaron yağı sürüyorum biraz daha iyi oldu sanki . Sezaryen doğum yapmışız gibi canımız acıyor vallahi 😔