DilekGunes ihtiyacım olan herşeyi alıyorum. Ama gerçek den ihtiyacım olan herşeyi çocuklarım için evim için kendim için kısma yok. Gereksiz yere fuzûlî etmiyorum.
Artan yemeği ekmeği hayvanlara veriyorum çöpe atmiyorum.
Kalan ne kalırsa. Kenara birikim olarak atıyorum. Üçe beşe bakmıyorum. Damlaya damlaya göl olur diyorum. Tasarrufu kafam dan çıkarıyorum. Param varsa çok ihtiyacımız varsa karşılarım. Yoksa zamanını beklerim.
Tasarruf yapıcaz diye. Heba edicez nerdeyse kendimizi. Tasarrufu düşününce insan ihtiyacını da düşünmez arka plana atar. Sonra plan başka yerler de patlar.
Arkadaşınızı da boşverin. Herkes kendi bütçesine göre yorum yapar.