Umaysukusunannesi 20-22 aylıkken oldu koldan bazıları bacaktan olur koldan olmaz yazmış burada ondan şaşırdım
Sevnurr Umaysukusunannesi Bebek küçükse bacaktan yapılır orada ki kas daha büyük olduğu için ama sizin ki 20 aylıkmış koldan yapılır tabi ki
Sevnurr Umaysukusunannesi bebek minyonsa ya da ilk aylardaysa 6 ay gibi bacaktan yapılır ağrı hassasiyet daha az olacağı için ileri ki zamanlarda aşının durmuna ve bebeğin durumuna göre koldan ya da bacaktan yapılır örneğin KKK aşısı koldan Kpa aşısı bacaktan çünkü kpa aşısı ağır ağrı yapan bi aşıdır
Umaysukusunannesi Sevnurr bexseroda ağır ağrı yapan bir aşı ama onu bizede bacaktan yapsaymış keşke koldan yaptı 22 aylık