sevcan12 bizde de aynı durum var nistagmus teşhisi kondu. 9 aylık olduğunda da gözlük kullanmaya başlayacak. Ben de açıkçası görmeyle ilgili gelişim geriliği yaşadığını düşünüyorum. Emeklemeye yeltenmiyor, uzağı pek iyi göremediği için sadece onundekilerle ilgileniyor.