Madammaaa Oğlum baba dede ve gag gak diyor sadece çok kafama takıyorum . Algılamada bir problemi olduğunu düşünmüyorum ama konuşmuyor
acemianne___ Madammaaa 10 civarı , benimde 4 gün önce 15 aylık oldu , Baba , meme , aç , açtı , kapattı , çiçek , kitap , gitti , nam nam , suanlik aklıma gelenler bunlar , bunlar sık kullandıkları , arada söylediği bazı kelimeler oluyor ama sık sık demez
askbebegimmbenim Madammaaa benim oglumda 15 aylık anne mama baba diyor başka yok 3 4 gün önce aşıya götürdüm hem özelde muayene eden doktoruna gösterdim. 2 3 kelimesi var dedim sordu çünkü. Tamam güzel gittikçe. Artar önemli olan 2 3 kelime de olsa söylemesi dedi. Algısı çok açık herseyimizi anliyor. Taklit ediyor mu dedi evet dedik. Sorun yok dedi. Sürekli konuşuyorum. Herseyimizi anlar ne yaparsak aynısını yapar. Gel git bay bay alkış dans ediyoruz yemek dediğimde mama sandalyesine gider. Sadece konuşmuyor isteksiz sanırım bende kafaya takiyordum da bu ara saldım biraz. Erkeek çocukları geç konuşur diyor çevrem.
linosko1 Madammaaa 15 ay 11 günlük. Anne , baba, dede, bay bay, gel, aç, det(git), meme aklima gelenler bunlar. Ama sizinki de hic konusmuyor degil bolca kitap okuyun zamanla artar
Madammaaa acemianne___ maşallah bebeğiniz erkek mi ? Ekrandan uzak mı tuttunuz ? Ben çalışıyorum 2 bakıcı değiştirdik ne kadar uyarsam da tv açıyorlar maalesef
Madammaaa 01012024 çevremdeki akranlarına bakıyorum genelde böyle ama 3 çocuk doktoru da eksik 10-20 arasında kelimesi olsun diyor geriliyorum bende böyle yorum yapılınca
Madammaaa askbebegimmbenim benimki de aynı anlattığınız gibi tepkiler veriyor taklit ediyor ama inatla konuşmuyor . Kitap okumuyordum şimdi başladım ama hiç ilgilenmiyor ya elimden kitabı alıp gidiyor yada benle hiç ilgilenmiyor kendi kendine geziniyor 😀
ulsy123 Madammaaa ay benim bebeğim de 15.ay başında sadece anne ve Gak Gak diyordu 😂 15.ay sonunda anne baba mama meme dede bebek at Miyav gibi 7 8 kelime söylemeye başladı. Şu an 16 buçuk aylık hayvan sesleri ile toplamda 15 kelimesi var. yavaş yavaş gelişme göstermeye başladı 15.ay içerisinde. şimdi de dili döndüğünce söylediklerimi söylemeye çalışıyor