Arkadaşlar çok önemli yorumlarınıza ihtiyacım var 7 gün önce normal doğum yaptım epidural için deneme yaptı 4 5 kere ama skolyozun ve kilon var omurları bulamıyorum dedi epidurali takamadı benim hastanede boyun ve baş ağrım başladı kadın doğumcum tutulmadır geçer dedi anestezi yapan doktora sorduk sana hiçbir anestezi verilmedi sıkıntı yok kasılmadandır dedi biz 5 gün falan böyle geçirdik sonra geçmeyince araştırmaya başladık önce fizik doktoruna gittik omurlar arasındaki basınç artmış dedi sonra farklı doktorlar ile konuştuk epidural takılamasa bile giriş yapmaya çalıştığı için orda beyin omurilik sıvısında oynamaya sebep olmuştur dediler bol su , kahve vs dediler Minoset plus ama 7.gün bitti hiç gelişme yok bana yardım edin bu durumda olan var mı nasıl ilerlediniz ilaçlı Mr çekelim diyen var kendiliğinden geçer diyen var lütfen yardım edin