ayazbebek_0 1 buçuk yıl spiral ile korundum rahatsız ettiği için çıkardım çıkarttıktan sonra bi kaç ay korunduk bu ay korunma olmadı ama hamile değilim regl oldum bi sorun varımdır normal mi acaba?