biricik9 eskiler bitirdiği ayı değil gireceği ayı söylüyor. 1,5 aylık bebeğiniz 2.ayı dolduracak 3.aydan gün almaya başlayacak ya 2 ay 1 günlük 2 ay 2 günlük gibi. Gün alacağı için o ayı söylüyorlar annemler teyzemler falan hep öyle söylüyor benim de. Defalarca anlatmaya çalıştım ama yok inandıramıyorum pes ettim artık🤣🤣