Huma_kus34 Philips 5500 serisini kullanıyorum herşeyi çok sıcak içtiğim için bana sıcaklığı düşük geldi ölçümlerim 65 derece de max zaten kahvede o sıcaklıkta içilmeliymiş tadı öyle çıkarmış çok araştırdım baktım hatta gelen ilk makinamı değişime gönderdim sıcaklık ayarımda sorun var diye bu şekilmiş normali 😄eşime sıcak gelir mesela ama beni tatmin etmiyor. En sıcak veren marka 75 i görüyor süt köpürtücü haznesi daha iyi bu konuda delonghi bir numara