TulayGeriDon twobabymom_ yok kız ben çok memnunum. Karacanin hicbirseyinden memnun değilim ama kahve makinesinden memnunum Şans işi ya
twobabymom_ TulayGeriDon Ay bilmiyorum taşırdı su gibi oldu çok erken pisirdi buz at dedim de şimdi buz ile pişiriyor köpüksüz yapti modelden mi kaynaklı bilmiyorum ama cidden Karaca’nın hiçbir şeyinden bende memnun değilim benimde hep karacaydi kaldırdım attım baştan dizmeye basladim
twobabymom_ Orenda_ aynen arzum okka aldim satışını yapıyordum arzum okka ile tefal kopuklum vardı aklımda hep aman kullanmazsam uygun olsun bari dedim arzum okka aldim
-Cedric- Bende karacanın var hiç memnun değilim. Köpüksüz su gibi yapıyor kahveyi . Ben okka ve korkmazın Çelik hazneli makinesi arasında kaldım açıkçası
Merveeofs twobabymom_ karaca hatır kullanıyorum memnunum yani iyi ki makine var diyorum bizde aşırı kahve tüketimi olmamasına rağmen. Benim de çok giden gelenim olmaz ama daha şipşak oluyor kendim için bile yapsam tadını da beğeniyorum
balkizlar twobabymom_ ben cezvede seviyorum.. evlenmeden önce hediye gelmişti 6.5 senedir evliyim hiç kullanmadım 😅 anneme götürdüm yeni.. zaten türk kahvesi max kaç dk da oluyor ki hele tek kişiye.. bana çok gereksiz geliyor
mervedizdar twobabymom_ Benim makinem bozuldu bir haftalık tamirde kaldı cezvedekini içemiyordum tadı çok garip geliyordu gerçekten kahve makinesi candır Ama benimki karacaydı karacada genelde makinesinden memnun değil İnsanlar
twobabymom_ TulayGeriDon yaa iyi bari şansına o olsun iyi çıkmış tencere tava hep kaynanama verdim 4 yıllık evliyim hepsi mahvoldu gitti resmen bir yemek takımı düzgün duruyor o da sürekli kullanmadığım icin