Kızlar merhabalar arzum okkanin kahve makinesini beğeniyorum şimdiye kadar almadım ama bu aralar düşünmüyor da değilim şimdi ben evde tekim benim eşim kahve sevmiyor içmiyor çok fazla da misafirim gelmiyor bu kahve makinesini da almayı düşünüyorum ama bir yandan da acaba çok mu gerekli diyorum kahve makinasi sizce çok gerekli mi değil mi??