Ilkannelik
Merhaba benimde çocuklarımın arası 2 yaş. Büyük oğlum 3 yaşına yaklaşınca kreşe başlattık ve o enerjisini attı ve kresten dönünceye kadar kardeşini ozledi. Bizde de vurma zarar vermek isteme gibi huylar vardı. Ama o küçük, o bilmiyor, o senden öğreniyor, sen ona öğret, o seni çok seviyor, seni öpmek istiyor, birlikte oynamak istiyor vs diyerek hep olumlu tarafından kardeşine yaklaştırdik. Kardeşi uyuyana kadar bir şekilde vakit geçirdiler, uyuyuncada buyukle hep ilgilendim. TV süresini kısaltıp ilgiyi arttirinca o da pozitif yaklaştı. Bence sizde kayinvalidenize göndermek yerine biraz bu şekilde oyalamaya çalışın. Varsa imkaniniz okula gönderin. Onun için en iyisi okul su durumda ve emin olun sizin için de en iyisi