Kızlar bugün içtim 8 saat emzirmeyecegm fakat ilk kez kullandım sonrasında sağım yapıp o sütü dökmem gerekıyormus ama sağım yapacak pompa vs makına yok elimle sıkarak sağacağım mecbur şu sorum size ne kadar sağmalıyım? Göğüsteki şişlik gidene kadar mı yoksa süt bitene kadar mı tabı sardıkça da gelir bitmez de ne kadar sagacamı yeterki olup olmadığını ben nasıl anlayacağım
Birde tam 8 saat sonrası yani 11.30 da mı o saatte kadar bekleyip tamamen dolunca mı sağayım yoksa doldukça ara ara o saate kadar satabilir miyim siz nasıl yaptınız ? Yardıma fikre ihtiyacım var 🥹