Kızlar bebeğim çok fazla diş huzursuzluğu yaşıyor, sürekli huysuz. Nerdeyse 1 ay olacak böyle. Ama damaklarında hiç bir belirti de yok. Acaba dişlerin daha çabuk çıkması için yapılabilecek bir şey var mı ?
Yani onu öyle huzursuz mızmız gördükçe çok üzülüyorum. Ve damaklarında da bir belirti yok, sürecin uzamasından korkuyorum