karanikolandiniz Arkadaşlar bebeğim kırk günlük olmak üzere , doğum sonrası kırk günden sonra korse kullanıp memnun kalan var mı ? Varsa hangi marka korseyi önerirsiniz ? Özellikle emzirmeden kaynaklı kambur durmak istemiyorum , onu düzeltir diye düşünüyorum
acemiibirann Owlinin korse o kadar iyi gelmişti ki ben normal doğumdan 2 gün sonra taktım sabit tutuyor beli karnı çok daha iyi hissettim ama tabi sürekli takamadım emzirirken rahat edemiyodum
dygusalmom97 Ben kullandım 3 normal doğum yaptım 2 sinden sonra doğumdan itibaren 2 ay falan düzenli korse kullandım (korseden maksat karnı sıkmak bence) karnım dümdüz oldu 3.cüde amaann ya benim genetiğim böyle zaten göbeğim yok dedim kullanmadım bazı problemlerimde oldu açıkçası doğumdan sonra çok ağrım vardı vs. Sonuç göbüşüm kaldı. Ben kesinlikle karnı doğumdan sonra sıkmak gerektiğine inanıyorum tabi sezaryen doğum değilse onu bilemiyorum doktora sormak lazım