hellokitty8 kızlar adete 8 gün var erken gbelik tesri yaptım çizgi varmı bakarmısınız 30 dk bekledim yoktu attım çöpe
sarppp hellokitty8 ben yapmıştım ilişkinin üzerinden 5 gün geçmişti yoktu bir şey ama 10. Günde çıktı bence çok istiyorsanız akışına bırakın ben kafayı bozmuştum her ay test yapa yapa